fredag den 28. juni 2013

Træning 23-27 juni 2013

Fysisk: samlet 56 kilometer (varighedsløb)
Generelt: Som nævnt i seneste indlæg, har jeg ligget syg i en lille uges tid, hvilket førte et aflyst løb med sig og ikke mindst 5 trænings fri dage. Herefter tog jeg på ferie sidste fredag til sydens sol sammen med en kammerat. Var stadig mærket af sygdom, hvilket betød jeg heller ikke fik løbet de første par dage nede i varmen. Men fra i søndags og frem har jeg atter været i skoene dagligt.....  LÆKKERT!!!!! Da jeg har været på ferie, helbredet lidt skrantene og temperaturen har ligget på plus 30 grader har jeg intet kvalitet løbet - udelukkende varighedsløb i omkring et snit tempo på 4.00 m/km. trænings turene har jeg listet herunder:

Søndag  23 juni - 10 km i 3.59 m/km
Mandag 24 juni - 10 km i 3.55 m/km
Tirsdag  25 juni - 12 km i 4.06 m/km
Onsdag  26 juni - 12 km i 4.02 m/km
Torsdag 27 juni - 12 km i 4.07 m/km

Det vigtigste for mig i ugens løb har været at komme igang igen og få lidt kilometer i benene. Herudover har jeg lagt træningsprogram for de næste 12 uger, hvilket jeg tager hul på mandag morgen, Dette program skulle gerne sikre mig en form top til september.... hvor jeg løber DM halvmarathon i Århus d. 8 september og herefter, hvis alt går efter planen så HCA marathon i Odense. har ligeledes et øje på DM 10000 meter i Allerød i August månede som jeg synes kunne være vældig interessant og spændende at deltage i. Men fremfor alt håber jeg blot at de 12 kommende uger kan komme til at kører godt og kontinueligt..... synes de sidste 2 måneder har været lidt svingene - med henholdsvis diverse ømheder oven på Hamborg marathon og lidt sygdom af flere omgange.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar