torsdag den 13. juni 2013

Træning 13. juni 2013

Morgen
Fysisk: kl. 07.00, 7 km (Varighedsløb)
Generelt: Dagens første træning bød på en kort tur i snit 4.08 på bånd nede i fængslet, inden jeg skulle på kursus hele dagen. Benene var ok friske efter gårsdagens 3 x 5 km. Skulle blot lige have løsnet lidt op i benene, så jeg kunne være frisk her til aften, hvor jeg skulle til Hinnerup løbet.
Aften
Fysisk: kl. 19.15, 12 km (4 km tempo)
Generelt: Som nævnt skulle jeg til Hinnerup Løbet her til aften..... Nok det nærmeste rigtigte løb som jeg kan kalde for "mit" lokale løb. Det er nemlig nabo by til Trige hvor jeg er opvokset - og Trige har ikke rigtig noget byløb som er værd at nævne for noget.... forhåbentlig kan det lille arrangement de har udvikle sig en dag. Så Hinnerup løbet rangere nok sammen med Lystrup løbet som de mest betydnings fulde lokale motionsløb for mig.  Jeg vandt sidste år i Hinnerup på de 4 km i tiden 13.07..... Så den tid skulle slåes i dag, Hvilket den blev - 12.46 (3.11 m/km) Jeg er meget tilfreds med resultatet da der er en lang bakke på kilometer 2, som trækker godt ned i snittet, mine kilometer tider var (3.10-3.25-3.07-3.06). Med denne tid vandt jeg distancen og blev en buket blomster og 2 jyskebank aktier rigere. Min klub kammerat på kvindesiden Matilde Hegnsgaard vandt i øvrigt i yderst suveræn stil kvindernes lange rute.... Stort tillykke til hende, her fra - Hun formåede faktisk at sætte stort set alle på plads på den lange rute inkl. alle mændende.... hun blev samlet nummer 2 - MEGA SEJT!!!! Alt i alt en glimrende trænings dag - nu må jeg hellere lige tage et par rolige dage rent tempo mæssigt. Næste løb for mig bliver 5000 Meter ABC stævne på Aarhus stadion torsdag den 20 juni, Her skal der hamres igennem..... og med dagens kilometer tider - tror jeg på en ny god tid og forhåbentlig PR på distancen hvis vejret er med os og feltet bliver stærkt, hvilket det indtilvidere tegner til.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar