torsdag den 6. juni 2013

Træning 6. juni 2013

Formiddag
Fysisk: kl. 11.00, 12 km (restitution)
Generelt: Dagens første pas blev løbet her til formiddag, jeg skulle ud og aflevere min bil på værksted og da den skulle forblive der ude måtte jeg jo løbe hjem, det blev til 12 km i snit 4.28 fra Todbjerg via Lystrup og hjem til Skejby. Kørte ud med den umiddelbart efter jeg var vågnet - så trænings passet blev altså løbet på tom mave og lettere dehydreret..... umiddelbart ikke nogen god kombi når det var frygteligt lunt og benene var en anelse trætte efter gårsdagens løb i Horsens. Men hjem fik jeg da kæmpet mig uden den var nogen fornøjelse - det skulle da lige være det lækre vejr :-)
Aften
Fysisk: kl. 18.45, 7 km (restitution)
Generelt: En kort tur her til aften i Mollerup skov, var stadig træt i benene, så tempoet var kun marginalt hurtigere end i formiddags, 7 km i 4.21 m/km. Ok tur igen i fantastisk vejr..... mødte en helt flok elefanter og kameler som gik og græsede på en mark nede i mollerup skov.... Hehe.... Cirkus Dannebrog har åbenbart valgt at arrangere cirkus i min del af århus :-) ganske hyggeligt indspark på en træt løbetur.......

Ingen kommentarer:

Send en kommentar