mandag den 3. juni 2013

Træning 3. juni 2013

Fysisk: kl. 20.00, 18 km (tærskel itnervaller)
Generelt: Dagens pas blev løbet her til aften inden jeg skulle på nattevagt, efter en rolig dag igår følte jeg mig okay frisk til tempo træning igen. Besluttede mig først i sidste øjeblik til hvordan mit pas specifikt skulle se ud. Det blev halv lang opvarmning hvorefter jeg løb  4-3-2-1000 meter med progressivt tempo. Tiderne blev 13.40, 10.00, 6.30 og 3.10. afsluttede med en kort gang afjog.
Alt i alt et super trænigns pas hvor det kørte ganske fornuftigt, grunden til at jeg valgte at træne tempo i dag istedet for i morgen, hvor der er 1900 fællestræning er som jeg nævnte igår at jeg løber Horsens Løbet onsdag, så tirsdag bliver altså "rolig" dag så jeg kan være nogenlunde frisk til det løb - selvom det blot bliver som træning.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar