lørdag den 8. juni 2013

Træning 8. juni 2013

Fysisk: kl. 10.00, 12 km (restitution)
Generelt: Skulle her til morgen ud og hente min bil i Todbjerg, hvor jeg jo afleverede den i torsdags. Så benyttede muligheden for at løbe der ud, de 12 km blev blot løbet i snit 4.28 m/km..... altså ren restitutions tempo. Nu står den så bare på hvile indtil i morgen, hvor jeg løber Nykredit Aarhus halvmarathon. Om tiden bliver 1.11 - 1.12 - 1.13 eller 1.14 har jeg mildest talt ingen anelse om, for ved ikke rigtig hvordan jeg står formmæssigt i forhold til halvmarathon. Målet med i morgen bliver at få en god dag, og ikke mindst en fed oplevelse som sidste år..... herudover satser jeg på at der ikke kommer 20 andre som løber hurtigere end mig selv - for målet for i morgen er også at få del i den tids og placerings bonus som der er til top 20 under 1.15. men mit eget løb og tempo kommer i aller højeste grad nok til, at afhænge af hvor hurtigt det kræves af tempoet for at få penge med hjem.... for hvem kan ik bruge en tusinde lap ;-) 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar