lørdag den 1. juni 2013

Træning 1. juni 2013

Fysisk: kl. 20.10, 19 km (Tærskel intervaller)
Generelt: Dagens pas blev løbet på bånd umiddelbart efter jeg havde fået fri fra jobs. Løb først en lang opvarmning på 10 km i omkring 4.08 tempo, dog skruede jeg stille og rolig op for farten på de sidste 2 km for at få benene igang inden intervallerne. Efterfølgende løb jeg 2+3+2000 meter i 3.20 m/km tempo og med interval pause på 2 minutter. Afsluttede med lidt afjog så den samlede mængde kom op på 19 km i samlet snit på 3.43 m/km.
Alt i alt en glimrende træning hvor jeg var ganske fint løbende på intervallerne, 3.20 tempo føles fint..... så der skal gå meget galt, hvis jeg ikke skal sikre mig en bid af tidsbonusserne til Aarhus City halvmarathon her næste søndag.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar