tirsdag den 17. september 2013

Træning 17. september 2013

Fysisk: kl. 17.30, 14 km (MP intervaller)
Generelt: Jeg var taget til træning med 1900 knejterne i dag, selvom jeg kun skulle løbe et semi hårdt pas. Stort set hele gruppen skulle på skovtur, hvilket jeg ikke skulle!!! heldigvis skulle Claus Poulsen og Ulrik Roos ned på Åbrinken og løbe 7,5 km i marathon pace, så jeg opvarmede sammen med dem der ned, og imens de så løb deres futtede jeg mine egne 3 x 2000 meter med 2 minutters pause. Jeg skulle ramme mit marathon pace - hvilket gik ganske okay, løb dog en anelse for hurtigt.... tiderne blev 6.54 - 6.54 - 6.52. Havde ganske stort overskud så det tegner godt i forhold til søndag.... jeg føler mig i hvert fald pt rigtig fint løbende og friskheden er på vej tilbage i kroppen. Havde dog et mindre uheld på dagens intervaller, da jeg valgte at skære et hjørne lidt for skarpt af nede ved broerne på Åbrinken.... dette resulterede i, at jeg tacklede et jern gelænder med knap 18 kmt med min højre hofte. er temmelig øm nu her og har fået en pæn hudafskrabning og et blåt mærke :-( Håber det blot er et slag som hurtigt fortager sig igen....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar