onsdag den 4. september 2013

Træning 3. september 2013

Morgen
Fysisk: kl. 06.00, 5 km (varighedsløb)
Generelt: Dagens første pas blev løbet på bånd inden arbejde, kan ik mindes hvornår jeg sidst "kun" har løbet 5 km, nåede knap at komme til at svede og blive varm. Ok morgen pas.
Aften
Fysisk: kl. 17.30, 16 km (tærskel interval)
Generelt: Tog til fællestræning med 1900 knejterne i dag, for første gangi et par uger. Jeg skulle løbe 3 x 2000 meter i ½ marathon pace. opvarmede sammen med resten af gruppen hvorefter Ulrik Roos og jeg løb de 3x2000 meter inde på stadion. Vi løb dog ikke sammen da tempoet ikke skulle være hele det samme. jeg selv fik klokket intervallerne i 6.25, 6.21, 6.21, altså lige lidt under mit halvmarathon pace.... men det var ok. Nu står den hovedsageligt på varighedsløb resten af ugen.... dog med nogle enkelte nemme intervaller torsdag.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar