onsdag den 11. marts 2015

Træning 11. marts 2015

Morgen
Fysisk: Kl. 09.15, 14 km (varighedsløb)
Generelt: Dagens første pas blev løbet i det skønneste skønneste vejr hjemme i Skejby, løb en tur ned omkring Egå engsø plus en lille sløjfe i nabolaget. De 14 km blev snittet i 4.19 m/km hvor jeg startede langsomt ud og øgede farten efter de første 5 km. Jeg var rigtig rigtig godt og letløbene, taget i betragtning at det var en mellem dag efter et hårdt fart pas igår. 
Eftermiddag
Fysisk: Kl. 16.00, 15 km (varighedsløb)
Generelt: En tur som mindede rigtig meget om i morges, jeg var igen fint og letløbene.... vejret var stadig rigtig skønt og denne gang blev den løbet i det nordjydske med udsigt til kattegat. Efter 12 km løb jeg hjem og hentede min kærestes ældste søn og en ven, hvorefter jeg luntede de sidste 3 km sammen med dem i et tempo omkring 6.50 m/km. Alt i alt en lækker mellem trænings dag med god mængde og en rigtig hyggelig afslutning med to unge knejter på slæb :-) 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar