tirsdag den 31. marts 2015

Træning 31. marts 2015

Middag
Fysisk: Kl. 12.45, 20 km (varighedsløb)
Generelt: Dagens første tur blev løbet her lige over middag efter at jeg havde sovet dejligt længe. de 20 km blev løbet i et forfærdeligt vådt og blæsende vejr i et snit tempo på 4.20 m/km, jeg løb ned omkring egå engsø og derfra ud til vandet ved Egå og ind til Risskoven. Lækkert pas hvor jeg følte mig rigtig godt løbene trods gårsdagens høje mængde.
Aften
Fysisk: kl. 19.15, 15 km (varighedsløb)
Generelt: Dagens andet pas blev løbet til aften nede i fængslet inden at jeg skulle møde på nat jobs, De 15 km blev snittet i 4.17 m/km, hvor jeg lagde roligt ud i 4.30 tempo og sluttede i 4.00 m/km. Alt i alt var jeg ok løbene dog lidt energi forladt. En super god start på ugen hvor jeg er rigtig godt med med kilometerne. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar