mandag den 2. marts 2015

Træning d. 2. marts 2015

Morgen
Fysisk: Kl. 04.55, 10 km (restitution)
Generelt: Så kører toget igen... vækkeuret ringede her alt alt for tidligt dagen efter jeg var hjemvendt fra Norge. Men arbejdslivet kalder atter hvilket jo betyder træning på mærkelige tidspunkter af døgnet. Der var ingen vej udenom og jeg fik mere eller mindre kæmpet mig igennem de 10 km hertil morgen i et let blæsende og vådt dansk morgen vejr.... som dog var utrolig mildt i forhold til den seneste uges vejrforhold. de 10 km blev futtet i snit 4.38 m/km.
Aften
Fysisk: Kl. 22.10, 15 km (varighedsløb)
Generelt: Efter 15 timers vagt i spjældet blev dagens andet pas nappet på båndet der nede. De 15 km blev snittet i tempo 4.11 m/km, jeg lagde roligt ud i 4.17 m/km og øgede stille og roligt undervejs så jeg sluttede i 3.47 m/km til slut. Alt i alt et ganske fornuftigt aften pas hvor jeg var fint og letløbene. God start på ugen efter hjemkomsten fra skiferie.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar