torsdag den 5. marts 2015

Træning 5. marts 2015

Morgen
Fysisk: Kl. 08.30, 8 km (varighedsløb)
Generelt: Dagens første tur blev løbet hertil morgen lige efter at jeg var stået op. Startede stille og roligt ud og øgede herefter farten en lille bitte smugle. Jeg kom hjem i snit 4.28 m/km... benene var ganske fint løbene. Turen bragte mig et smut ud omkring kæmpe bygge pladsen ved Skejby Sygehus i et fantastisk solrigt vejr som dog var lidt koldt i det.
Aften
Fysisk: Kl. 18.30, 19 km (interval)
Generelt: Kørte hertil aften ned til trænignscenteret hvor jeg nappede dagens interval pas på bånd. Efter 8 km opvarmning med progressiv tempo til slut, løb jeg 4x1500 meter + 2 x 1000 med 70 sekunders pause imellem. Jeg løb i tempo 3.06 m/km på de første 4 intervaller inden jeg skruede op for farten og løb 3.00 på de sidste 2. Alt i alt var jeg fint og letløbene..... dog lidt træt i stængerne til slut :-) Ellers en god trænings dag med fin mængde og god fart til aften.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar