søndag den 10. juli 2011

Træning 10. Juli 2011

Fysisk: kl. 07.45, 28 km på dagen (lang udholdenheds tur)

Generelt: Dagens pas blev løbet på løbebåndet i spjældet, sov der nede efter at have fået fri igår, da jeg skulle videre til fyn i dag. var på forhånd klar over at det ville blive en frygtelig hård træning, eftersom alt jeg havde at spise til morgen mad var en sølle müslebar.... Så lagde med vilje lidt langsomt ud og løb de første 13 km med et snit på 13,8 kmt. herefter løb jeg de næste 13 km som et let stigende tempoløb, hvor jeg startede på 14 kmt og sluttede den sidste kilometer med 16 kmt. afjogede til sidst 2 km så jeg nåede op på de planlagte 28.... Træningen gik ganske ganske okay taget tidspunktet og den manglende morgenmad i betragtning.

Alt i alt har ugen budt på 125 km fordelt på 9 træningspas. Dette var anden uge, hvor jeg har indlagt dobbelt trænings pas, og det er bare gået super super godt - kroppen har ingen problemer haft med at tilvende sig dette, kan dog godt mærke at jeg på enkelte pas har været lidt træt i stængerne, men vigtigst af alt er, at mine 2 ugentlige interval pas er blevet løbet i det planlagte tempo.... så går det nok at jeg på mine mellemdage mængde ture, har sat tempoet en anelse ned. Næste uge står den på "restitution" så der går jeg tilbage til at nøjes med 7 pas og en anelse nedsætningen i mængden, inden jeg om en uges tid igen er på 9 pas og forhåbentlig gir uge mængden endnu et hak i vejret.....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar