søndag den 31. juli 2011

Træning 31. Juli 2011

Fysisk: kl. 17.00, 30 km på dagen (Lang tur inkl. lidt MP)

Generelt: Dagens langtur blev løbet med tømmermænd sidst på eftermiddagen, efter et fantastisk bryllup igår. Var sku en anelse træt og en anelse uoplagt da jeg bevægede mig ned i fitness centeret for at nappe turen på bånd. men trænignen gik som faktisk rigtig rigtig godt..... Løb de første 24 km med 14 kmt hvorefter jeg nappede de sidste 6 km i kommende marathon pace (16 kmt). træningen gik som sagt rigtig godt og rundede derved ugen/juli månede af. den forgangene uge har budt på sammenlagt 9 pas og 145 kilometer i det hele. Ugen er gået rigtig godt bortset fra et enkelt Vo2 max pas, hvor jeg var rigtig træt i kroppen. Juli månede har ellers budt på 538 kilometer og en helt masse maksimal iltoptagelse træningen, ved siden af mine obligatoriske langetur og mange kilometer er formen efterhånden ved at blive rigtig god - så det tegner godt i forhold til den nærmeste fremtid. næste uge skulle gerne byde på 160 kilometer, men kommer til at afhænge lidt af hvornår jeg skal på ferie... napper nemlig en afbudsrejse med en kammerat her sidst på ugen. satser eller håber på en flybillet søndag for så vil det pas perfekt med ugens træning og næste uges restitution. men nu får vi og se...... glæder mig i hvert fald bare til at komme afsted og nyde nogle kolde øl i solen :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar