søndag den 24. juli 2011

Træning 24. Juli 2011

Fysisk: kl. 19.30, 30 km på dagen (Lang udholdenhed inkl. marathon pace træning)

Generelt: Dagens træning blev løbet på bånd da jeg fik fri fra arbejde, og lad mig bare slå fast at det var en helt suveræn træning, som bare gik mega godt, sku en god måde at afslutte ugen på....
Der stod 30 km lang udholdenheds træning på programmet, de første 24 km blev løbet stille og roligt med 14 kmt (4.15 m/km) og med 90'er Hits bankene ud af højtalerne... hehe :-) efterfølgende satte jeg tempoet op til 16 kmt (3.45 m/km) mit planlagte marathon pace til HCA marathon, dette holdte jeg de sidste 6 km, hvilket bare gik helt forrygende, de sidste 6 kilometer blev løbet med kæmpe overskud og lav puls, så det var sku rart at mærke at formen er på vej den rigtige vej..... også oven i købet efter en uge, som har båret præg af manglende søvn og alt alt alt for meget arbejde, hvilket har haft sin indflydelse på friskheden på nogle af mine pas som er blevet løbet på nogle besynderlige tidspunkter.
Samtlige planlagte kilometer er blevet fuldført og begge mine interval pas samt mine langture er gået rigtig godt, så det har generelt været en fin uge, som i alt har budt på 130 km fordelt på 9 trænings pas.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar