torsdag den 21. juli 2011

Træning 21. Juli 2011

Fysisk: Kl. 22.30, 13 km på dagen (Vo2 Max intervaller)

Generelt: Dagens Træning blev løbet efter en alt for lang dag på jobs, følte mig virkelig ikke særlig klar til interval træning da jeg havde fri, har nemlig gået og været lidt små øm og træt i benene i dag, efter gårsdagens strabasser. men heldigvis som så ofte før hjælper det lidt på det når jeg først får varmet lidt op, hvilket jeg gjord 4 km i dag. herefter gik jeg igang med mine 6 x 1200 meter Vo2 max intervaller, de blev alle løbet med 2,5 minuts pause imellem. De første 3 intervaller blev løbet med 1 % stigning og 19,3 kmt (3.06 m/km) hvorefter jeg satte stigningen op til 1,5 procent på de sidste 3 intervaller som også blev løbet med 19,3 kmt.
Træningen gik faktisk overraskende godt, taget i betragtning af hvordan jeg havde det inden jeg gik igang. føler faktisk at formen er ved at være rigtig god - har overhovedet pt ingen problemer med at holde tempoet på intervallerne.... så det skal nok blive rigtig godt når jeg om en uges tid går igang med dicideret tærskel træning. de næste par dage byder kun på et par små rolige ture inden jeg søndag afslutter ugen med en lang udholdenheds tur.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar