tirsdag den 19. juli 2011

Træning 19. Juli 2011

Morgen

Fysisk: Kl. 06.30, 10 km (Mængde Træning)

Generelt: Blev løbet fra morgenstunden i spjældet inden jeg skulle møde på jobs. de 10 km blev løbet på bånd og med 14 kmt. fin og rolig morgen tur.

Aften

Fysisk: Kl. 20.30, 13 km (Vo2 Max træning)

Generelt: Aftenens pas blev løbet på bånd hjemme i Århus, efter en lang dag på work. Træningen bød på 13 km inkl. 6 x 1200 meter intervaller. opvarmede 4 km hvorefter jeg gik igang med intervallerne. De blev alle løbet med 3 minutters pause imellem, 1 % stigning og med 19,3 kmt (3.05 m/km). afjoggede til sidst 2 km. Samlet har dagen budt på 23 kilometer og begge pas er gået ganske glimrende, specielt aftenens pas giver mig grund til optimisme, føler virkelig at min maksimale iltoptagelse er på rette vej :-) har cirka halvanden uge tilbage med fuld fokus på Vo2 max træning, hvorefter jeg vil begynde at fokusere lidt mere på tærskel træning og lidt længere intervaller.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar