mandag den 12. maj 2014

Træning 12. maj 2014

Fysisk: kl. 10.45, 13 km (varighedsløb)
Generelt: Så blev det tid til at få taget hul på min anden og sidste "løbe ferie uge", inden der igen ryger lidt mængde og kvalitet på programmet. Jeg har holdt total fri de sidste 2 dage, da jeg har været på 48 timers weekend vagt på mit Bi job ved de umulige unge knejter. Så dette er grunden til bloggen har ligget stille hen de sidste par dage.
De 2 fridage betød at jeg var total frisk og løbelysten da jeg kom afsted på dagens tur.... Løb et smut ned omkring Egå Engsø plus lidt på må og få i Skejby, det blev i alt til 13 km i snit 3.49 m/km. et trænings pas/rute jeg plejer at løbe i omkring 4.10 - 4.30 tempo på en almindelig uge. Så det lader til at kroppen er ved at genvinde bare lidt friskhed :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar