søndag den 25. maj 2014

Træning 25 maj 2014

Fysisk: kl. 11.15, 14 km (varighedsløb)
generelt: Løb søndagens tur ligeledes på mols inden jeg skulle retur til Aarhus. Skulle blot have nogle rolige kilometer på kontoen for at nå op på min planlagt uge mængde på omkring 110 km. Turen blev futtet ude på Skødshoved hvor vi bor.... Bortset fra det styk jeg løb interval på igår, går det op og ned over alt der ude, men påtrods af det kom jeg hjem i et samlet snit på 4.06 m/km. lagde yderst rolig ud og havde 4.30 m/km på de første 5 km af ruten som også er de mest kuperede. herefter løb jeg omkring 3.50 tempo resten af vejen hjem. Alt i alt et fantastisk pas hvor jeg nød naturen og ikke mindst det lækre sommervejr :-D God afslutning på en uge som har budt på 3 rigtig gode interval pas.....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar