mandag den 26. maj 2014

Træning 26. maj 2014

Morgen
Fysisk: kl. 05.00, 7 km (restitution)
Generelt: Stod op alt alt for tidligt her til morgen for at løbe et kort restitutions pas hjemme i Aarhus inden at jeg skulle på jobs. Løb 7 km i snit 4.41 m/km i et intet mindre end et fantastisk morgen vejr hvor solen lige var stået op.
Aften
Fysisk: Kl. 21.40, 15 km (interval)
Generelt: Efter at jeg havde fået fri fra jobs, stod den på ugens første interval pas..... Da løbebåndet var optaget nede i fængslet måtte jeg udenfor, lagde derfor ud med 4 km yderst rolig opvamrning i tempo 4.58 m/km. sammen med en god kollega. Herefter stod den på interval træning, hvilket jeg nappede på båndet da mørket efterhånden var faldet på..... jeg løb 6 x 4 minutter med 2 minutters pause imellem. Holdte et tempo på 3.00 m/km på dem alle. Alt i alt var jeg mega godt løbene på aftenens interval pas..... Det er lidt sjovt at på de her faste dage hvor jeg "kun" indtager 600 kcal er jeg bare total letløbene, umiddelbart skulle man tro at energi depoterne vil være tømt efter en dag med total underskud - men dette er underligt nok ikke tilfældet.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar