onsdag den 21. maj 2014

Træning 20 maj 2014

Morgen
Fysisk: Kl. 05.50, 7 km (restitution)
Generelt: Dagens første pas blev løbet her til morgen nede i spjældet inden at jeg skulle møde på jobs. Det blev til 7 km yderst rolig i tempo 4.29 m/km. Var faktisk ganske ok løbene trods at kroppen var tømt for energi efter gårsdagens "faste".
Aften
Fysisk: Kl. 21.45, 13 km (interval)
Generelt: Dagens andet pas blev løbete hertil aften på løbebåndet nede i spjældet. Efter 4 km opvarmning med progressiv afslutning løb jeg 8x800 meter med 1 minuts pause imellem. Det lykkedes mig at holde 3.00 fart på dem alle - hvilket føltes ret hårdt på de første par stykker, indtil jeg lige havde fået tempoet ind i benene. Det føltes lidt som om at mine ben har været gået i "dvale", her de seneste par uger uden fart træning. for et føltes betydelig bedre da de først kom i sving :-)  

Ingen kommentarer:

Send en kommentar