søndag den 18. maj 2014

Træning 18 maj 2014

Fysisk: Kl. 08.00, 10 km (varighedsløb)
Generelt: Har her det meste af weekenden været over i mine forældres sommerhus og restitueret for vildt :-D Det blev dog til 10 km her til morgen inden vi spiste morgenmad, Det blev til 10 km i snit 3.58 m/km i et lettere kuperet terræn. Lagde lidt roligt ud - men havde midtvejs omkring 3 km i 3.35-3.40 tempo. Passet blev afsluttet med 2 km i vandkanten på stranden, formåede trods sand, sten og tang at holde et tempo lige under 4.00. Alt i alt føler jeg mig ganske godt løbene i øjeblikket - men har som sagt tidligere også kun holdt en uge mængde på 50-60 km de seneste to uger.
Planen er at fra i morgen af, at jeg starter op med kvalitets træning igen samt en lille forøgelse af mængden - planen er omkring 100-110 km i ugen de næste 6 uger, hvor primær fokus vil være at få noget fart i benene med henblik på en hurtig 5000 meter om 4 uger. inden jeg begynder at tænke efterårs marathon.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar