fredag den 23. maj 2014

Træning 22. maj 2014

Fysisk: Kl. 17.15, 13 km (interval)
Generelt: Efter en dag i sultens tegn, valgte jeg at tage til fælles træning med 1900 knejterne, var lidt spændt på hvordan kroppen ville reagere på hård interval træning uden noget energi indtag hele dagen. Efter 5 km opvarmning løb jeg 13 x 400 meter med 1 minuts pause imellem inde på Aarhus stadion, hvor jeg havde selskab af Steen Jespersen som løb med på nogen af dem, hvilket var rigtig lækkert så jeg ikke skulle løbe et ret uoverskueligt pas helt alene. Alle de andre knejter løb nemlig et anderledes pas, jeg ikke lige følte for. Det lykkedes mig at nå igennem de 5,2 km intervaller i et snit på 2.48 m/km - hvilket jeg er ret tilfreds med..... ville oprindeligt have løbet 15 x 400 men var simpelthen færdig til sidst og var ved at kaste op, så droppede de sidste to. Alt i alt et super duper pas som gik efter planen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar