mandag den 5. maj 2014

Træning 5. maj 2014

Fysisk: Kl. 14.10, 7 km (varighedsløb)
Generelt: Løb her til eftermiddag en yderst kort og rolig tur på bånd efter, at jeg havde fået fri fra jobs. Det blev til 7 km i snit 4.30 m/km. Benene var ok dog mærket efter weekendens konkurrence. Jeg er efter i lørdags gået på ferie, og napper 14 dages "hvile" med nogle fridage indlagt hist og her, løber kun nogle korte og rolige ture og fjerne alt kvalitet fra programmet. Jeg trænger til pause efter 6 måneders hård træning, hvor jeg siden medium oktober 2013 har ligget på et uge snit over 150 km. Benene er ok dog ved at være lidt træt - og det samme har motivation været siden VM halv. Så jeg trænger til at blive reloadet - hvilket 14 dages "ferie" gerne skulle rode bod på. Satser i hvert fald på at min sommer kommer til at byde på den hårdeste træning jeg har haft end til nu. Der skal hamres og ædes kilometer - så jeg kan blive endnu bedre.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar