tirsdag den 27. maj 2014

Træning 27. maj 2014

Morgen
Fysisk: Kl. 05.40, 9 km (varighedsløb)
Generelt: En stille og rolig tur på båndet nede på arbejde inden at jeg skulle møde. Var lidttræt og tung i benene og startede også blot ud i tempo 4.40 m/km - skruede dog lidt op for tempoet i løbet af træningspaaset så det samlede snit blev 4.28 m/km.
Eftermiddag
Fysisk: Kl. 16.00, 15 km (varighedsløb)
Generelt: Dagens andet pas blev løbet i arbejdstiden. Jeg har for nyeligt skiftet afdeling i fængslet - hvilket har forbedret mine muligheder lidt for at få trænet i selve arbejdstiden, da sikkerheds kravene ikke er helt så høje til det klientel jegh arbejder med nu set i forhold til tidligere. Så min arbejdsplan indeholde altså en del mere "fritid med de indsatte" nu end tidligere....hvilket jeg er ok tilfreds med. Det betød at jeg i dag havde nogle banditter med ude og spille bold og løbe på boldbanen, imens de hyggede sig kunne jeg selv løbe rundt om banen og få dagens kilometer i bogen - det blev til 15 gode kilometer i tempo 3.56 m/km. Alt i alt en ganske fin træningsdag.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar