tirsdag den 6. maj 2014

Træning 6 maj 2014

Fysisk: Kl. 17.15, 13 km (varighedsløb)
Generelt: Tog hertil eftermiddag ud til fællestræning med 1900 knejterne - da der efter weekends konkurrence blot stod rolig tur på programmet. Vi løb 13 km i snit 4.25 m/km i området omkring stadion. Jeg var ganske fint løbene.....
Jeg har besluttet mig for at begynde på 5-2 kuren for at se om jeg ikke kan få trimmet min vægt lidt. føler mig fint tilpas som jeg er nu - men ingen tvivl om at hvis jeg lige vil et trin op på ranglisten, så skal vægten og kosten til at tages lidt mere seriøst. vejer konstant lige 3-5 kg for meget (iforhold til eliteløb) da jeg simpelthen er for glad for slik og mad generelt. Vil gerne forsætte med at leve som jeg gør, så tænker at 5-2 kuren må være lige den jeg skal bruge, da den efterlader 5 dage om ugen til at leve som hidtil. muligvis jeg laver det om til en 6-1 kur senere hen. Kuren går i sin simpelthed ud på at leve som du gør 5 dage om ugen, og de resterene 2 dage som ikke må ligge op af hinanden, må jeg kun indtage 600 kcal.
Har i dag forsøgt mig og har indtil videre indtaget følgene i dag. ingen morgenmad, 50 gram havregryn (grød) til sen frokost kl 14, aftensmad kl 20.30 beståene af 500 gram wok blanding med 350 gram Kuller filet (fisk). Herudover har jeg drukket en masse vand, pepsi max og kaffe. Det er som egentlig gået fint med sulten og var ok løbene selvom jeg godt kunne mærke at kroppen IKKE havde fået samme mængde kulhydrater som den plejer. Tvivler på at kuren blive en lang en af slagsen idet jeg ikke tror den harmonere særlig godt med marathon træning og høj mængde..... men satser på at holden den de næsten 6-7 uger i hvert fald, hvor jeg påtænker kun at ligge på en uge mængde omkring de 100 km inden jeg tager hul på marathon træningen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar