onsdag den 2. september 2015

Træning 2. september 2015

Formiddag
Fysisk: Kl. 11.00, 18 km (interval)
Generelt: Dagens første pas blev løbet hertil formiddag, efter jeg havde fået lov til at sove dejligt længe her på min 33 års fødselsdag. efter 9 km opvarmning hamrede jeg 12 x 400 meter frem og tilbage på strandvejen her i Strandby. afsluttede med lidt roligt afjog. Alt i alt var je gganske godt og let løbende, og snittet på 2.58 på de knap 5 km fart er ganske godkendt.
Eftermiddag
Fysisk: Kl. 17.00, 10 km (varighedsløb)
Generelt: Løb hertil aften et kort roligt pas, på 10 km i snit 4.10 m/km. Jeg havde lokket min kæreste og hendes to drenge med på turen, så dem havde jeg cyklende selskab af de første 5 km. herefter fortsatte jeg yderelig 5 km alene. Har generelt været rigtig godt løbende i dag. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar