tirsdag den 1. september 2015

Træning 31. august 2015

Formiddag
Fysisk: Kl. 09.30, 23 km (tærskel intervaller)
Generelt: Dagens første pas blev løbet i Aarhus da jeg lige lagde vejen forbi, da jeg skulle noget andet samtidig. Efter en længere opvarmning løb jeg en serie lange tærskel intervaller af henholdsvis 5+4+3000 meter med 2 minutters pause imellem. Løb intervallerne i mit halv marathon pace, hvilket i øvrigt gik ganske glimrende. Alt i alt et super trænings pas - som dog hæv godt med kræfter ud af kroppen.
Aften
Fysisk: kl. 21.40, 12 km (restitution)
Generelt: Dagens andet pas og månedens sidste blev løbet på bånd efter arbejde. målet hed 10 km både for at være godt i gang med ugen mængde mæssigt - men også for at nå op over de 800 km som jeg aldrig før har været på en månede. Det blev som sagt til 12 rolige restitutions kilometer på bånd i snit 4.42 m/km. Sammenlagt har jeg fået tilbagelagt 802 km i løbet af august månede.... vel og mærket 802 km hvor den har fået fuld gas med kvalitet træningen samtidig. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar