onsdag den 9. september 2015

Træning 9. september 2015

Fysisk: Kl. 11.00, 27 km (varighedsløb)
Generelt: Dagens eneste pas blev løbet nede i Horsens, hvor jeg havde en formiddag fri til
"ingenting" inden jeg skulle møde på jobs kl 14. Efter planen skulle jeg futte en mellem langtur i roligt tempo på 23 km. Planmæssigt gik det dog også indtil jeg farede lidt vild på landevejene omkring fængslet... Dette resulterede i at turen endte på 27 km - ikke pisse smart her 4 dage før DM halv maraton, hvor jeg gerne skulle være frisk. Men heldigvis havde jeg holdt tempoet nede så snittet kun blev 4.24 m/km, så forhåbentlig får det ikke den store betydning at jeg kom til at løbe lidt for langt. Om end jeg var godt brugt bagefter at passet blev løbet på tom mave - så var lidt energi forladt.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar