søndag den 10. februar 2013

Træning 10. februar 2013

Middag
Fysisk: kl. 13.00, 17 km (Varighedsløb)
Generelt: Løb dagens første tur her lidt over middag, det blev til 17 km i snit 3.57 m/km, var bare super godt løbende, hvilekt jeg synes jeg har været stort set samtlige dage i den her uge. Fedt trænigns pas som blev løbet let progressivt i Risskov, Skejby og omegn.
Aften
Fysisk: kl. 19.00, 9 km (Varighedsløb)
Generelt: Dagens andet pas skulle få mig op på 150 kilometer for ugen - så skulle altså blot have 9 km i bogen - havde egentlig bare regnet med at det skulle være en restitutions tur.... men opdagede da jeg kom hjem fra middags turen, at snittet for ugen indtil videre lå på 3.59 m/km, hvilket jeg aldrig har gjordt før i en uge med så meget mængde.... så ændrede lidt målet med aftenens træning og skulle snitte den i sub 4.00 m/km for at bevarer dette ugentlig snit. Følte mig ikke specielt oplagt da jeg skulle ud af døren, men da jeg havde løbet de første par hundrede meter var jeg bare igen pisse godt løbende, og endnu en gang blev trænings passet løbet let progressivt.... snittet for aftenens pas blev 3.51 m/km.
Ialt på ugen har jeg logget 150 km i et snit 3.58 m/km, har hele ugen igennem som sagt bare været pisse godt løbende - og selvom 150 kilometer er en habil høj mængde, har det egentlig føltes ganske overskueligt og "nemt"... hvilket nok skyldes at jeg har vendet kroppen til en højere mængde igennem  vinteren. At have sub 4.00 m/km samlet for ugen er IKKE noget fremtid mål i sig selv - da man kan diskutere om det er fornuftigt i længden, at give den semi gas på mine mellemdage som jeg har gjordt i dag.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar