tirsdag den 12. februar 2013

Træning 12. februar 2013

Middag
Fysisk: kl. 11.30, 8 km (varighedsløb)
Generelt: En yderts rolig tur i Mollerup skov, Stierne var belagt med sne og is - så dette satte en naturlig begrænsning for tempoet - hvilket ikke gjorde det vilde, da jge var lidt tung i stængerne og ingen planer havde om at løb hurtigt. Ok restitutions tur i snit 4.23 m/km
Aften
Fysisk: kl. 17.30, 16 km (Vo2 max intervaller)
Generelt: Var bestemt ikke oplagt da jeg tog til 1900 ML træning her til aften, har ikke følt mig på toppen dagen igennem og har haft lidt kriller i halsen og en lettere snot tud. Efter at have nappet en time eftermiddags lur på sofaen var jeg helt bombet... og overvejede et kort øjeblik at droppe træningen med knejterne i dag, men kom heldigvis afsted!!! Vi startede med at opvarme små 5 kilometer... var egentlig fint løbende men metalt følte jeg mig bestemt ikke klar til ben hård interval træning og de 6 x 4,5 minut med 1 minut pause som var på programmet. Men i gang kom vi og det endte med at gå særdeles glimrende, jeg lå på alle intervallerne lige i hælene/eller nogle meter efter Coach Laust og uden ham som trækdyr... er jeg ikke sikker på passet var blevet så vellykket. Jeg løb utrolig stabilt på alle intervallerne, og loggede på dem alle sammen imellem 1,4 km og 1,42 km - hvilket svare til et snit tempo på 3.10 m/km.
Efter en lidt kort afjog blev der hygget lidt i M-hallen, Coach Laust havde fødselsdag igår og havde i dagens anledning medbragt sodabajer og Studenterbrøds kagemand...... Behøver jeg sige mere end at det gik lige i benene efter sådan et træningspas :-) Alt i alt en pisse-hamrende-kanon-fedt-og godt trænings pas.... var overhovedet ikke oplagt til at starte på - men det endte med at blive rigtig godt. I øvrigt endnu et bevis på at man bare bliver god af at træne med andre.... uden de andre knejters tilstedeværelse og vores interne moralske opbakning undervejs, var det aldrig blevet end god træning.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar