onsdag den 6. februar 2013

Træning 6. februar 2013

Fysisk: kl. 22.30, 15 km (varighedsløb)
Generelt: Dagens træning blev løbet da jeg fik fri fra en alt for lang vagt.... det blev til 15 km på bånd i snit 4.00 m/km. dagens vagt var sidste vagt i denne omgang - har lige knaldet 60 timer af de seneste 6 dage og med en masse ferie resten af måneden betyder det jeg først skal på arbejde igen d. 4 marts!!!! Så der bliver masser af tid til træning og en enkelt skiferie her i slutningen af måneden.... satser dog på lige at nap en enkelt ekstra vagt eller 2 - men det bliver dælme dejligt med en masse frihed, som jeg blandt andet kan få brugt på at få restitueret ordentligt igennem efter mine trænings pas, for det er dælmer en mangel varer de dage hvor jeg kører 15 timers vagter.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar