onsdag den 13. februar 2013

Træning 13. februar 2013

Fysisk: kl. 13.20, 18 km (varighedsløb)
Generelt: Føj den var ikke sjov i dag - Havde været ude og spise stor frokost buffet med en af mine venner... og kørte umiddelbart derefter ned i centeret for at få dagens kilometer i benene. havde det ikke været for båndets hjælp havde jeg aldrig fået slidt mig igennem 18 km i snit 4.08 m/km. Var ganske forfærdelig løbende på de første 8-10 km - herefter blev det en del bedre og det gik okay det sidste af vejen. Benene var ikke synderligt mærket oven på gårsdagens interval træning - så vælger at tilskrive kroppens tilstand den buffet jeg havde spist forinden med masser af FED kinamad :-) DONT EVER DO THAT!!!!!!
Med dagens 18 km rundede jeg i øvrigt første skarpe hjørne kilometer mæssigt her i 2013 - 1000 km!!!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar