torsdag den 7. februar 2013

Træning 7. februar 2013

Fysisk: kl. 16.30, 21 km (Inkl. let tempo)
Generelt: Dagens træning var delt i 2, først deltog jeg sammen med en masse andre + kronprinsen til Århus 1900 indsamlings arrangement "giv dine ben til afrika". her bestod start gebyret ved at man gik online og donerede et beløb her til som man nu fandt passende. Ruten på 5 km var i området omkring marselisborg slot og mindeparken, startede næsten aller bagerst i feltet og de først 2 km blev løbet i omkring 5.30 tempo, herefter resten i omkring 4.15 tempo da jeg efterhånden var kommet lidt frem og ruten åbnede lidt op. Altså en yderst rolig opvarmnings tur, inden den stod på træning med ML drengene kl 17.30. Her opvarmede vi knap 3 km på den rute som skal bruges til DM 10 km landevej i marts, herefter løb vi Ringvej Syd turen som en let tempo tur, her havde jeg omkring 10 km i omkring 3.30 tempo.
Generelt en ganske fin træning i dag, som har budt på både socialt og seriøs løb :-) Var rigtig godt løbende med 1900 knejterne i dag, og specielt på tempo delen som jeg løb med Sten J, Rasmus H og Alexander Lefevre var  jeg rigtig godt løbende og havde kæmpe overskud hele vejen :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar