søndag den 17. februar 2013

Træning 17 februar 2013

Fysisk: kl. 16.00, 30 km (langtur)
Generelt: Så var det blevet tid til ugens sidste tur, helbredet er næsten på sin vante plads igen - nemlig på toppen :-) Dagens træning dikterede 30 km med 5 km indlagt MP til slut, hvis overskudet var til det.... Jeg kørte her sidst på eftermiddagen ned til centeret nede i midtbyen, hvor jeg startede dagens træning udfra, løb ude og rundede Brabrandsøen og efter 23 km i snit 3.54 m/km var jeg tilbage ved centeret, herefter nappede jeg med det samme 7 km på båndet hvor jeg løb de 5 af dem i MP 3.30 m/km. Det samlede snit for dagens 30 km blev 3.50 m/km..... Jeg var godt træt på de sidste par kilometer inde i centeret, men havde også løbet godt til på de første 23 km omkring Brabrand søen - men var bare rigtig godt løbende og så var vejret intet mindre end perfekt løbevejr i dag!!!!!! Ugen har i alt budt på 154 km isnit 3.58 m/km, bortset fra at mit pas lørdag blev vekslet fra Vo2 max træning til Tærskel intervaller - så har ugen forløbet planmæssigt, trods et skrantende helbred det meste af ugen.
Den kommende uge bliver dog presset lidt sammen kilometermæssigt i starten af ugen, da jeg tager på skiferie næste lørdag, så for at få en nogenlunde uge i bogen mængde mæssigt er det altså planen.... dog selvfølgelig stadig med hård kvalitet både tirsdag og torsdag :-)
  

Ingen kommentarer:

Send en kommentar