tirsdag den 19. februar 2013

Træning 19. februar 2013

Middag
Fysisk: kl. 11.30, 13 km (varighedsløb)
Generelt: En stille og rolig tur omkring Egå Engsø/Risskov..... var lidt træt til at starte på, men det hjalp lidt da jeg kom igang. Ellers en fin tur i snit 4.14 m/km i knap så godt vejr. Ok tempo da der blot skulle tæskes kilometer til kontoen, inden jeg skulle til træning med 1900 knejterne her til aften.
Aften
Fysisk: kl. 17.30, 18 km (intervaller)
Generelt: Dagens træning med 1900 bød som sædvanligt på hård interval træning.... dagens træning hed, 4 min + 8 x (2+1 min) med henholdsvis 1½ og 1 minut pause imellem.... altså 28 minutters ben hårdt tempo. Jeg løb på alle intervaller bortset fra de først 4 minutter sammen med Coach Laust, Jacob Markussen og Jakob Dybdal.... sidst nævnt dog kun lidt on & off da han havde lidt sygdom i kroppen. Intervaller gik super godt.... og jeg endte med at få et samlet snit på 3.00 m/km. Har aldrig i mit liv før løbet så hurtigt - så langt på et interval pas før.... hvilket godt kunne mærkes til sidst, hehe :-) Alt i alt en pisse hamrende god træning, som nok kommer til at sidde i benene i morgen!!!!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar