torsdag den 21. februar 2013

Træning 21. februar 2013

Morgen
Fysisk: kl. 06.50, 14 km (varighedsløb)
Generelt: Løb dagens først pas på bånd nede i fængslet umiddelbart efter at jeg havde fået fri fra nattevagt, det blev i alt til 14 km i snit 4.15 m/km. Ok træning hvor jeg var ganske fint løbende.
Aften
Fysisk: kl. 17.30, 16 km (intervaller)
Generelt: Var taget til træning med 1900 drengene i dag, hvor der var 5 x 2000 meter på programmet, dette blev dog ændret til 5 x 6 minutter med 3 minutters pause imellem. Den generelle stemning i truppen i dag var ikke "super optimistisk" med hensy ntil tempo træning, tror vi over hele linien stadig var lidt lettere mærket efter psyko intervallerne i tirsdags :-) men i gang kom vi da og på grund af mørket og sigtbarheden ude på Brabrand stien, blev intervaller rettet lidt til i længden undervejs... og for mit eget vedkommende endte det med at blive noget ligende 5 x 1800 meter i 3.12 m/km tempo i snit. Var IKKE særlig godt løbende i dag da jeg var træt og tung i benene..... så det i mente er jeg godt tilfreds med dagens udbytte. Begynder squ at se voldsomt frem til ferie i weekenden og en uge frem.... :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar