lørdag den 16. februar 2013

Træning 16. februar 2013

Fysisk: kl. 16.00, 15 km (Interval)
Generelt: Havde sat vækkeuret til at jeg skulle til træning med 1900 knejterne i morges.... men da jeg vågnede var jeg helt færdig med snot i hele kraniet og med en lille smugle ondt i halsen, så droppede hurtigt denne plan og sov videre.... faktisk helt ind til kl. 14 her til eftermiddag. Havde det dog også en anelse bedre da jeg vågnede.... dog langt fra på toppen. Mit program havde egentlig Vo2 max intervaller på programmet - hvilket jeg hurtigt aflyste for ikke at overbelaste kroppen helt sindsygt med en puls på 8000 slag i minuttet :-)
Kørte ned i centeret hvor jeg nappede nogle tempo/tærskel intervaller med progressivt fart i stedet for, Løb som følger:
2 km opvarmning i 4.08 m/km
4000 meter i 3.30 m/km 2 min pause
3000 meter i 3.20 m/km 2 min pause
2000 meter i 3.10 m/km 2 min pause
1000 meter i 3.00 m/km 2 min pause
3 km afjog i 4.08 m/km
Træning gik faktisk ganske fint.... dog var de første 4000 meter ikke specielt sjove at komme igennem, kroppen skulle vist lige i gang......  herefter var benene faktisk virkelig godt løbende - de skulle som nævnt nok bare lige i gang... de 3000 meter i 3.20 m/km føltes i hvert fald mega godt - lå rigtig stabilt puls mæssigt omkring det tempo, måske det er mit upcoming ½-marathon pace i Berlin om halvanden måneds tid.... det føles i hvert fald godt at ligge i det tempo :-) resten af træning forløb planmæssigt og på trods af at jeg ikke fik mine Vo2 max intervaller i bogen - er trænings dagen absolute godkendt. nu skal jeg bare sørge for at blive frisk til ugens langtur i morgen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar