fredag den 22. februar 2013

Træning d. 22. februar

Fysisk: kl. 14.00, 30 km (langtur)
Generelt: Så var det "endeligt" blevet tid til ugens sidste trænings pas inden jeg drager på skiferie i Østrig.... rundede ugen af med en lang tur på 30 km, det samlet snit blev 4.01 m/km. herunder indlagde jeg 5 km i MP fra 24 - 29 km i snit 3.28 m/km.
Samlet har ugen (5 dage) budt på 162 km med interval træning både tirsdag og torsdag, så der er ikke noget at sige til, at jeg er lidt slidt nu, tror det bliver godt for kroppen med lidt ferie....  Jeg holder løbefri her både lørdag og søndag for lige at give kroppen mulidhed for at komme sig oven på 6 dage med et snit på 32 km pr dag. I næste uge løber jeg lidt lyst betonet - men satser da på at komme ud i hvert fald 3 - 4 gange, alt efter hvordan det lige passer med skiløbet og ikke mindst afterskiingen :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar