mandag den 11. februar 2013

Træning 11. februar 2013

Middag
Fysisk: kl. 13.00, 11 km (roligt varighedsløb)
Genrelt: Løb en stille og rolig tur her over middag, gjord intet for at holde tempoet oppe, og var faktisk også en smugle træt i kroppen - så det passede mig glimrende med en rolig tur. de 11 km blev logget i snit 4.18 m/km og bød på en kølig tur omkring Egå engsø. Ok trænings pas.... nu der bare var dømt "restitution".
Aften
Fysisk: kl. 21.30, 19 km (varighedsløb)
Generelt: Dagens andet pas blev løbet her sidst på aftenen, kørte i centeret umiddelbart efter mine venner var taget hjem, de havde været på besøg her det meste af aftenen. Der er ikke så meget voldsomt spændende at berette om aftenens træning udover, at jeg havde centeret helt for mig selv - så den fik fuld pedal på anlægget med Metallica.... min "nye" ynglings sang med dem er efter i aften, uden tvivl "And Justice for All" !!!! og specielt når man kan fyrer den helt af på anlægget :-) Ellers generelt en god aften træning i snit 4.08 m/km og i alt 30 på dagen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar