torsdag den 14. februar 2013

Træning 14. februar 2013

Morgen
Fysisk: kl. 08.45, 10 km (Varighedsløb)
Generelt: Løb dagens første tur inden jeg skulle møde på arbejde, skulle blot have 10 km stille og roligt i benene, hvilket jeg fik. Det var ikke en synderligt behagelig tur - idet at jeg var fuldstændig tømt for energi da jeg hverken havde fået morgenmad eller drukket noget væske for inden. kom da igennem i et tempo på 4.08 m/km. Har døjet lidt med lidt snot tud de sidste par dage.... men håber jeg er frisk nok til lidt tempo på bånd når jeg får fri kl. 22 i aften... men nu må vi se.
Aften
Fysisk: kl. 22.00, 15 km (7 km tempo)
Generelt: Har dagen igennem som nævnt tidligere været lidt sløj, tung i hovedet og en let snottet næse... så var lidt spændt på hvordan træningen skulle gå her til aften. Besluttede at ta' den lidt hen af vejen og se hvordan det gik. Efter 5 km opvarmning satte jeg tempo på og da jeg først var kommet i gang gik det særdeles glimrende... startede tempo delen ud i 3.20 m/km og sluttede de sidste par kilometer i 3.10 tempo. samlet blev tempo stykket på de 7 kilometer snittet i 3.16 m/km. Det samlede snit for de 15 km blev 3.42 m/km. Var bagefter lidt overrasket over jeg kunne holde til 7 km tempo i det tempo uden at kroppen var på toppen  - og så oven i købet med en forholdsvis lav puls :-) Formen er åbenbart bare pisse hamrende god i øjeblikket - det er faneme lækkert når det kører som det gør i øjeblikket. I morgen står på en halv "fridag" i hvert fald løbe mæssigt, så jeg forhåbentlig kan komme helt oven på igen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar