fredag den 1. februar 2013

Træning 1. februar 2013

Fysisk: kl. 21.55, 18 km (varighedsløb)
Generelt: Løb dagens pas da jeg fik fri fra arbejde, skal overnatte her nede i spjældet så igen igen en aften tur på bånd. futtede de 18 km i snit 4.00 m/km. Havde selvskab på nabo båndet af min kollega/barndomsven Sten Guldberg så det var rigtigt hyggeligt, at have en at små sludre med... ikke så tit det sker at der er selskab her nede i trænings lokalet.... så det er lækkert når det sker. Benene og kroppen følte sig rigtig frisk i dag.... måske det er gode tegn på at kroppen er ved at genvinde lidt krafter oven på sidste uges hård mængde. napper 7 - 10 km roligt løb i morgen tidligt inden jeg møder - og ellers satser jeg på en dag med føderne i skrivbordsskuffen så jeg kan være fuldt restitueret og frisk til søndags konkurrence i København. Der er i øvrigt lige tikket et afbud ind til vores i forevejen noget amputeret 1900 hold... så sats ikke på at 1900 knejterne ender med fremme i feltet søndag. Heitmann er syg og resten af vores 4-5 top-eliteløbere er til Europa Cuppen for hold i Cross-Country i Castellon (Spanien). Men et er sikkert resten af de tilstedeværende 1900 ML drenge kommer og gir den gas :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar