torsdag den 31. januar 2013

Træning 31. januar 2013

Fysisk: kl. 12.00, 18 km (Intervaller)
Generelt: Skulle have været til træning med 1900 i dag, men da muligheden bød sig for en ekstra vagt på arbejde sprang jeg til..... og grundet det trænede jeg for mig selv her til formiddag. Da vejret var ganske modbydeligt og det blæste af H-til, valgte jeg at træne på bånd i dag da jeg gerne skulle have logget nogle gode interval kilometer. Startede med at opvarme 9 km i snit 4.07 m/km, hvorefter jeg løb 3-2-1000 meter med progressivt fart og med 2 minutters pause imellem. Farten var henholdsvis 18 - 18,5 og 19 kmt.
Intervallerne gik rigtig godt da jeg først kom igang og fik vendet benene til farten.... de første 1500 meter på første interval var ganske forfærdelige og var tæt på at hoppe af flere gange - men ellers gik det ganske forrygende efterfølgende. Nu står den udelukkende på roligt løb frem til på søndag... med omkring 15 - 20 km i morgen og 5- 10 km lørdag. Vælger altså at trappe en lille smugle ned, da jeg håber på at levere et godt resultat til Crosschallenge 4. runde i København. Ellers afsluttede dagens pas januar månedes grundtræning... det er i alt blevet til ikke mindre end 750 km på 31 dage.... altså et snit på 24,1 km om dagen :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar