tirsdag den 8. januar 2013

Træning 8. januar 2012

Morgen
Fysisk: kl. 07.00, 10 km (varighedsløb)
Generelt: Løb en tur på bånd nede i fængslet da jeg fik fri fra job. det blev til 10 km i snit 4.05 m/km. Ganske udemærket morgentræning som h verken gik godt eller skidt..... kilometer til bogen, det er vist hvad der er at sige til dette :-)
Aften
Fysisk: kl. 17.30, 18 km (Intervaller)
Generelt: Så var det endelig tid til træning med 1900 knejterne igen, det har passet lidt dårligt de sidste par uger med arbejde, jul og nytår - så har ikke været helt så meget der ude, som jeg måske nok gerne ville have været.... må se om jeg ikke kan få det til at passe lidt bedre ind fremad, men fuck vor' kan det være et puslespil nogle gange, at få det hele passet ind i et ugeprogram.
Dagens træning bød på lang opvarmning efterfulgt af 6 x 5 minutters tempo intervaller med 1 minuts pause imellem. Intervallerne blev løbet på en rundstrækning ved tivoli, stadion alle, marselisboulevard og dalgas avenue med en lang stigning på stykket op forbi tivoli. Jeg endte med at løbe alle intervallerne i et snit omkring 3.15 m/km hvilket jeg er ganske godt tilfreds med, da jeg løb med overskud hele vejen igennem. PISSE GOD træning med en helt masse pisse gode løbere :-) Da jeg tog til træning var jeg egentlig ikke specielt oplagt og magtede det næsten ikke - men da vi først kom igang var jeg "flyvene" og endte med at få 18 km i bogen i snit 3.49 m/km, elsker sådanne dage!!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar