tirsdag den 22. januar 2013

Træning 21. januar 2013

Morgen
Fysisk: kl. 05.20, 17 km (varighedsløb)
Generelt: Som nævnt tidligere bliver den kommende uge peak-week rent mængde mæssigt, så der skal logges omkring 27-28 km i snit pr dag. Hvilket ikke er det nemmeste når man som jeg har 15 timers arbejdsdage. Så måtte af den grund stå op kl. 04.30 for at kører ned i træningscenteret og få dagens første kilometer på kontoen, for at sprede belastningen lidt ud, og for ikke at skulle løbe så langt i aften når jeg har fri kl. 22.00. Morgenens trænings pas gik faktisk ganske godt - for første gang siden i torsdags følte jeg mig let løbende, og så oven i købet dagen efter jeg har hamret en hård tempotur.... NICE :-)
Aften
Fysisk: kl. 22.00, 14 km (varighedsløb)
Genrelt: Dagens andet pas blev løbet da jeg fik fri fra job, det blev til 14 km i snit 4.08 m/km. benene var ok friske.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar