torsdag den 3. januar 2013

Træning 3. januar 2013

Fysisk: kl. 22.30, 25 km (Varighedsløb)
Generelt: Havde egentlig planlagt 2 trænings pas  idag da jeg skulle arbejde fra kl. 7 - 22. har dog haft lidt ømhed i min højrefod de sidste par dage - føles lidt som om at jeg har forstrukket en sene eller noget i anklen på oversiden.... det genere mig ikke når jeg løber men er squ lidt ømt når det er "koldt". Det var faktisk ret slemt da jeg vågnede i morges så droppede morgentræningen for lige at give det lidt ekstra hvile.... det bliver dog bedre når jeg går lidt rundt og får gang i den - og til aftenens træning mærkede jeg intet til det da jeg først kom i gang - men nu her bagefter er det tilbage.... MÆRKELIGT. nå men jeg må jo tage det lidt med ro resten af ugen og træne lidt efter hvad foden/kroppen giver mig lov til - gør nu ikke det store da jeg alligevel har gang i en restitutions uge. Ellers et rigtig godt trænings pas i dag hvor de 25 km blev løbet i snit 3.58 m/km.... Jeg løb de første 14 km i 4.08 tempo og de sidste 11 i 3.45 tempo.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar