tirsdag den 1. januar 2013

Træning 1. januar 2012

Fysisk: kl. 14.00, 16 m (Varighedsløb)
Generelt: Årets første tur er hermed blevet noteret i dagbogen, det blev til 16 km i snit 4.19.... altså en halv rolig start på årets - men kroppen var bestemt ikke til andet i dag, efter gårsdagens Nytårscup og ikke mindst gårsdagens abe-fest med store mængder sprut!!! Som hos så mange andre er januar starten på slankekure, sundhedstrip og ligende nytårs fortsæt... og jeg skal selvfølgelig ikke holde mig tilbage i den forbindelse. December har budt på alt alt for meget fest, god mad, gak og løjer.... Det har været pisse godt - men nu er jeg også ved at være "mæt", så udover jeg selvfølgelig fortsætter grundtræningen her januar ud..... skal fokus rettes mod nogle af alle de andre faktorer som gør sig gældende, hvis man vil noget med sin sport... herunder blandt andet kosten - som har en enorm betydning og specielt når man ligger og løber de mængder jeg gør i øjeblikket. GODT NYTÅR!!!!!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar