lørdag den 26. januar 2013

Træning 26. januar 2013

Morgen
Fysisk: kl. 07.00, 13 km (Progressivt tempo)
Generelt: Løb en tur på bånd umiddelbart efter at have fået fri fra nattevagt, var overraskende frisk, og da jeg nu havde de medium lette sko med i tasken fra igår - besluttede jeg mig at skrue lidt op for tempoet og altså løbe en progressiv tur. startede i 4.08 tempo og sluttede med 3.20 m/km på de sidste 2 km. samlede snit blev 3.45 m/km. God morgentræning...... må virkelig være i god form siden benene bliver ved med at føles friske - for giver den squ gas med mængden i øjeblikket!!!
Aften
Fysisk: kl. 18.30, 17 km (varighedsløb)
Generelt: Dagens andet pas blev løbet her til aften, det blev til 17 km i et være sne/blæse helvede.... løb en tur ind til Århus C og langs stien ved vandet ud for bi Risskov, rundt om Egåp engsø og retur til Skejby. samlede snit blev 4.15 m/km - hvilket er ganske ganske godkendt.... var rigtig fint løbende - men tempoede var påvirket lidt af en kraftig blæst og ikke mindst 10-15 cm "snedriver" som var føget sammen omkring Egå engsø.... de var squ lidt hård at futte rundt i :-) Ellers en super duper trænings dag,  er sneget mig op på 182 km for ugen - så napper nok minimum 18 km i morgen for at runde de 200 for blot 2. gange i min relative korte løbe karriere..... :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar