søndag den 6. januar 2013

Træning 6. januar 2013

Morgen
Fysisk: Kl. 08.15, 8 km (Restitution)
Generelt: Dagens første plads blev løbet fra morgenstunden - måtte stå total tidlgit op på denne høj hellige søndag, da jeg skulle til barnedåb og være i kirke her til formiddag. og for ikke at skulel løbe en alt for lang tur til aften inden jeg skulle møde på arbejde kl. 22. besluttede jeg altså at løbe 2 relative korte pas i dag. første pas blev som sagt løbet fra morgenstunden og bød på en rolig restitutions tur i Mollerup skov i Skejby. løb turen i snit 4.37 M/km..... benene var ikke ømme eller noget - men bare mega trætte.... det gjord det nok heller ikke bedre at jeg løb 5 minutter efter at være vågnet.
Aften
Fysisk: kl. 17.30, 10 km (varighedsløb)
Generelt: Dagens andet pas blev løbet i mørket ude ved skødhoved strand på Mols, hvor jeg var til Barnedåb i nogle venners sommerhus. Da arrangementet sluttede begyndte jeg at løbe hjem ad mod Århus... mine forældre skulle så samle mig op på vejen hjem efter ca . 40 - 45 minutter. Turen endte med at blive på 10 km i snit 4.02 m/km, hvilket var ganske fint idet, at jeg havde en halv strid modvind at slås med samt et område af DK som er mørkere end selv det mørkeste sted i Jylland..... FED Aften træning, hvor jeg følte mig godt løbende - altid fedt at træne nye steder. Dette er dog nok et område jeg i den kommende fremtid vil komme til at løbe en del i, da mine forældre lige har købt en sommerhus grund der over - så når huset engang bliver bygget, kommer jeg nok til at tilbringe lidt tid der over på Mols :-)
Dette pas afsluttede ligeledes denne første uge af januar, som nævnt tidligere har den stået på nedsat mængde for restitutionens skyld, i alt er det blevet til 131 km i et samlet snit på 4.02 m/km. de kommende 3 uger kommer til at stå på kilometer helvede for at få min aerobe udholdenhed helt på plads, inden den kommende specifikere marathon periode går i gang. Hvis ellers benene kan holde til det og respondere godt på mængden satser jeg på, at de kommende 3 uger kommer til at hedde 170 - 180 og 190 km med noget ligende 1-2 tempo pas i hver uge, samt 1pas med bakkespurter..... og ellers bare fyld, fyld og lidt mere fyld!!! Looking forward................

Ingen kommentarer:

Send en kommentar