søndag den 13. januar 2013

Træning 13. februar 2013

Morgen
Fysisk: kl. 05.45, 8 km (varighedsløb)
Generelt: Dagens først pas blev løbet på bånd inden at jeg skulle møde på jobs - var sindsyg træt til at starte på - men tvang båndet lidt op i fart for at se om det ikke kunne få mig lidt i sving. Det lykkedes og de 8 km blev logget i snit 3.58 m/km. Ok morgen træning
Aften
Fysisk: Kl. 18.00, 12 km (Tempo)
Generelt: Løb ligeledes aftenens pas på bånd, da det var sindsygt glat uden for da jeg fik fri, havde ellers planlagt at jeg ville løbe når jeg kom hjem til Århus. men grundet vejret blev det altså på båndet nede i spjældet. Som jeg skrev igår ville jeg løbe tempo i dag hvis benene var til det, og det var de :-) opvarmede 3 km hvorefter jeg løb 7 km i snit 3.15 m/km, afsluttede med at afjogge 2 km. det samlede snit for de 12 km blev 3.36 m/km. Alt i alt en mega god aften træning og tempoet føltes ganske "nemt". Ugen har samlet budt på 175 km i snit 4.02 m/km - hvilket jeg er mere end tilfreds med da jeg har fået 2 rigtig gode tempo pas i bogen samt lidt teknik/styrke i torsdags og en god langtur fredag :-) GOD UGE!!!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar